Blizzard отново ще пробва да направи шуутър по StarCraft

Blizzard отново се насочва към шутъра във вселената StarCraft, след като предишните две заглавия бяха отменени. Тази информация идва от предстояща книга на Джейсън Шрайер и беше обсъдена по време на скорошен подкаст на IGN.

Този път ветеранът-разработчик Дан Хей ръководи усилията за претворяване на света на StarCraft в шутър. Хей със сигурност има подходящия опит за тази работа. Той е ангажиран с франчайза Far Cry още от Far Cry 3, като в крайна сметка става творчески директор на поредицата. Хей се присъедини към Blizzard, за да надзирава дълго подготвяната игра за оцеляване Odyssey, преди тя да бъде безцеремонно отменена. Оттогава за пръв път чуваме за него.

Не знаем нищо за играта, по която работи сега, освен че е шутър StarCraft. Шутърите на тема StarCraft имат трудна история. Първо беше StarCraft: Ghost, който прекара години в разработка, преди да бъде изпратен на бунището. В крайна сметка играта изтече онлайн цели 14 години след като беше отменена.

След това Blizzard започна да разработва нещо, наречено Ares, което в крайна сметка се превърна в StarCraft FPS. Съобщава се, че разработката е била доста напреднала, преди да бъде прекратена.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *